Tuesday, October 11, 2016

Vergelyk Quickbooks Desktop Met Quickbooks Online

Vergelyk QuickBooks Desktop met QuickBooks Online Intuit plaas 'n toenemende klem op QuickBooks Online, maar dit is nie 'n produk wat alle rekeningkundige professionele mense is vertroud met. Baie van ons is besig met QuickBooks Desktop (vir Windows) vir die jaar en dit is ons gemaksone. Intuit hou op probeer om ons te stoot uit daardie gemaksone. My standpunt oor hierdie is dat of ons nou daarvan hou of nie, QuickBooks Online gaan 'n groot speler in ons toekoms wees. sodat ons 'n beter te kry om dit te weet! Kom ons begin met 'n eenvoudige vergelyking van funksies tussen die twee produkte. Hulle is anders Gewoonlik wanneer iemand my vra om hierdie twee produkte my voorraad antwoord is vergelyk "hulle nie vergelyk, is hulle verskillende produkte en hulle pas verskillende situasies". Dan volg ek dat met "analiseer die kliënt se behoeftes eerste, dan besluit watter instrument is die beste een om hul situasie op te los". As jy daaroor dink, al is, dit is teenstrydige verklarings. "Moenie vergelyk", maar dan "kies tussen hulle" - hoe kan ek kies as ek nie vergelyk? Ek het nie 'n probleem met iemand die lys van die kenmerke en funksies van die twee produkte, en dan met behulp van dat die regte produk om te gebruik kies. My "nie vergelyk" idee is meer van 'n verklaring gesê dat hoewel hierdie twee produkte te deel die naam "Quick Books", is dit nie beskrywe in verband. QuickBooks Online is nie 'n afskrif van QuickBooks Desktop wat web-enabled is. Hulle is verskillende produkte met 'n totaal verskillende databasis strukture en benaderings tot die oplossing van probleme, selfs al het beide in-huis is ontwikkel deur Intuit. Ek dink soms dat indien hierdie was die naam "ABC Desktop Rekeningkunde" en "XYZ Online Rekeningkunde" wat mense sal nie kla oor die verskille. So, jy kyk na jou kliënt en sien wat hulle doen, watter soort situasie wat hulle het. Is almal geleë in 'n kantoor of werk dit uit verskeie plekke? Is hulle inventaris-sentriese en moet 'n baie dinge soos Barco, of is hulle diens-georiënteerde? Vrae soos dit, wat jy help om 'n foto van die kliënt. kies dan die regte gereedskap vir die werk (ek sê dieselfde ding oor die ou argument oor wat is beter, PC of Mac). Kom ons vergelyk So hier is 'n blik op wat hierdie twee produkte aandeel, en hoe dit verskil. Dit is nie 'n volledige lys van al die funksie in hierdie tyd - die produkte is 'n bewegende teiken, en dit is 'n ingewikkelde proses om hierdie lyste te bou - maar dit is 'n begin. Die grondslag vir my inligting is 'n lys saamgestel deur Woody Adams van Radio Free QuickBooks (ek dink hy werk vir Intuit aan die kant ...). Kyk uit vir die RFQ_QBMatrix skakel op die bladsy wenke. Woody het my toestemming om te trek op hierdie inligting vir hierdie artikel gegee. Hy updates die dokument van tyd tot tyd, sodat jy dalk wil om daar te gaan elke keer in 'n rukkie. Ek gaan sy lys te neem en te organiseer in 'n ander manier. Voordat ons spring in, hier is 'n paar punte wat ek wil maak: Toe ek verwys na QuickBooks Desktop ek net praat oor die Windows-weergawe, nie die Mac-weergawe. In alle gevalle waarna ek verwys na die VSA weergawes van die produkte. Beide produkte het 'n aantal add-on opsies beskikbaar by derde verkopers party. Ek is nie insluitend die funksies wat in daardie. Let daarop dat in hierdie tyd QuickBooks Desktop het meer add-on produkte as QuickBooks Online, maar dit is besig om vinnig te verander. Ek is nie insluitend funksies wat in die opsionele gevorderde voorraad funksie vir QuickBooks Enterprise. Ek beskou dit as die dieselfde as 'n add-on produk, want dit is slegs beskikbaar vir 'n aansienlike bykomende fooi. Om te probeer om hierdie eenvoudig te hou, ek is nie van plan om te kry in al die variasies wat ons sien met QuickBooks. Ek sal ignoreer, tot 'n mate, QuickBooks Desktop Pro en QuickBooks Online Eenvoudige Begin. Ek kry nie in die verskille tussen die verskillende "Editions" van Premier (of Enterprise). Die matriks kan regtig ingewikkeld wees, met 'n paar kenmerke wat in Enterprise, maar nie Premier, of wat net in rekenmeester (wat Premier vlak) maar in al Enterprise weergawes, en dies meer. Ek probeer om dinge te vereenvoudig 'n bietjie. Eienskappe wat gemeenskaplik aan alle Kom ons begin met 'n paar maklike dinge. Hier is eienskappe wat jy in beide QuickBooks Desktop en QuickBooks Online sal vind, hoewel baie keer die spesifieke implementering kan verskil. Aanvaar kredietkaart betalings van kliënte Ouditspoor om veranderinge aan transaksies en lyste op te spoor - Let daarop dat QB Online het 'n aktiwiteit log wat ook spore gebruiker login / uit Bankversoening maatskappy Kiekie Pasgemaakte velde - wissel van die aantal, en hoe jy dit kan gebruik, sodat jy moet kyk na die besonderhede Express opstel van QB maatskappy lêer Multi gebruiker toegang (verskillende beperkings op die getal) veelvuldige vensters Online banking Betaalstaat (bykomende gelde mag vereis) Druk Wetsontwerpe Herhalende betalings / gememoriseer transaksies Zoom in besonderhede uit verslae Dokument bestuur - is baie meer beperk in Online Begrotings (nie in QB aanlyn Essentials) Klas dop (nie in QB aanlyn Essentials) Skep Beramings (nie in QB aanlyn Essentials) Berei en druk 1096, 1099 (nie in QB aanlyn Essentials) Job kos - hoewel dit nogal beperk in QB aanlyn Bestellingen (nie in QB aanlyn Essentials) fakture Tyd dop en faktuur deur die kliënt (nie in QB aanlyn Essentials) Omkeer joernaalinskrywings gememoriseer verslae Daarbenewens is daar is 'n paar eienskappe wat slegs gevind word in die rekenmeester weergawes van beide produkte. rekenmeester Center Aangepaste Proefbalans (ook in Enterprise) Kliënt lêer paneelbord. File Manager soort dinge Stel rekenpligtige tydperk Hierdie eienskappe word gevind in die meeste QB Desktop produkte, maar slegs in die rekenmeester weergawe op die QB Online kant. Sien en ongedaan vorige Rekonsilieer Kliënt Data Review - sommige gedeeltes in nie rekenmeester lessenaar as jy teken aan met eksterne rekenmeester, funksies verskil tussen aanlyn en lessenaar Vergelykende balansstaat en PL Aanpassing van joernaalinskrywings - net in Enterprise op die lessenaar kant Voided / verwyder transaksie verslag Funksies wat in Quick Books Desktop maar nie in QuickBooks Online OK, so die QuickBooks Desktop produk om langer, en in die verlede was dit 'n baie meer aandag gekry het uit die ontwikkelaars. Soms dink ek van die verskille tussen Microsoft Word (wat alles maar jy kan dit nie gebruik nie al) en Google Docs (eenvoudiger, het die basiese beginsels, maar nie al die ekstra goed). Het jy al hierdie dinge nodig het? Indien nie, QuickBooks Online is 'n opsie. As jy dit nodig het, maar jy óf nodig QuickBooks Desktop, of wat jy nodig het om 'n add-on vir QuickBooks Online vind. Gemiddelde koste voorraadwaardasie Balansstaat deur Klas batch Rekeninge Batch Timesheet Entry Factureerbare tyd en koste voorkeur Rekening koers vlak besigheid beplanner vooruitskatting kalender bestellings verandering op Beramings versamelings sentrum Kondenseer data lêer - maar dit is nie vir my duidelik as jy wil eintlik dit in QuickBooks Online nodig? Beskikbare hoeveelheid in voorraad kliënt Kiekie Skakel raming 'n bestelling of verkope orde Gevorderde Excel uitvoer wat bestaande uitgevoer verslae kan werk Bedryf spesifieke verslagdoening (baie, baie van die industrie spesifieke verslae hier) Inventaris vergadering items, wetsontwerpe van die materiaal, die vermoë om gemeentes te bou inventaris Center lood Center Vaste Batebestuurder kilometers dop veelvuldige geldeenhede Veelvuldige skip adresse vir Verskaffers Een kliek transaksies (betaal wetsontwerp van wetsontwerp, skep krediet memorandum van faktuur, ens) prysvlakke Vordering Invoicing / faktuur Ontvang gedeeltelik teen 'n bestelling verslag gunstelinge Verslag - ineenstorting rye Deel verslag templates met Intuit gemeenskap Inventaris - rangskik / herbou punte Pos Bestuurder verkoopsbestellings Verkope om vervulling Werkkaart Transaksie geskiedenis paneel Eenhede van meet Een interessante verskil is die vermoë om iemand 'n afskrif van 'n lêer dat hulle kan kyk na (soos 'n oudit) gee wat nie jou regte kopie. In sommige gevalle kan jy sê: "Ons het nie die 'n afskrif rekenmeester se" soort funksie moet in QuickBooks Online "(of dinge wil stuur algemene joernaalinskrywings) sedert die rekenmeester maklik in kan inteken op my QuickBooks Online rekening. In ander gevalle kan daar tye wees wanneer jy 'n afskrif van jou lêer na iemand wat heeltemal aparte gee (IRS oudits. Miskien?), Wat is meer ingewikkeld met QuickBooks Online. Beweeg die lyn, hier is 'n paar eienskappe wat net in QuickBooks Enterprise. Auto prys opmaak Standaard klasse met klas dop Verbeterde punt Ontvangs, om ontvangs te verdeel uit wetsontwerp Gevorderde vonds / kies van items Joernaalinskrywings, lys van vorige inskrywings (ook in Rekenmeester) ODBC toegang vir verslagdoening Auto bestelling QuickBooks Verklaring Skrywer (ook in Rekenmeester) Working Proefbalans (ook in Rekenmeester) Batch Tik Transaksies (ook in Rekenmeester) Funksies wat in Quick Books Online maar nie QuickBooks Desktop Dit gaan koste - QuickBooks Online het eienskappe wat nie bestaan ​​in QuickBooks Desktop! Afgeleë toegang - jy kan dit doen met QuickBooks Desktop maar jy 'n bykomende sagteware produk moet of gebruik QuickBooks Hosting (teen 'n hoër prys) Auto Stuur Verslae - verslae of verslag groepe kan geskeduleer word om outomaties te stuur Outomatiese opgraderings - dit is beide 'n goeie en 'n slegte eienskap, met QuickBooks Online jy byna altyd hardloop die mees up to date weergawe (of jy wil of nie) maatskappy telkaart Vertraag aanklagte / faktuur - betree aanklagte later gehef Inkomste lys / transaksie sentrum Faktuur outomatisering - outomaties faktuur van gefactureerd aktiwiteit te skep Meer as een A / R of A / P rekening per joernaalinskrywing Plek dop, 'n sekondêre vlak van klas dop (QB aanlyn Plus alleenlik) EIEU Voorraadwaardasie (beskikbaar in QuickBooks Enterprise, maar slegs met die bykomende koste van gevorderde voorraad funksie) Daar is meer verskille Ek is seker dat dit nie 'n volledige lys van verskille - voel asseblief vry om te wys op ander! Ek sal erken dat ek nog leer oor QuickBooks Online, so ek kan ontbreek dinge. Hierdie vergelyking lys ook nie na vore te bring ander aspekte wat die verskil tussen die twee produkte is. Ek hoop om in staat wees om uit te wys meer van hierdie soort van dinge in die toekoms artikels. Byvoorbeeld, beide produkte te integreer met Intuit PaymentNetwork (wat ek nie wys nie, want dit is in wese 'n add-on funksie), maar daar is groot verskille in die manier waarop dit geïmplementeer word aan elke kant. Die workflow is baie anders, en in hierdie geval jy mag vind dat die funksie is baie makliker om te gebruik (in hierdie tyd) in QuickBooks Online as in QuickBooks Desktop. Ek hoop dat dit dien as 'n beginpunt vir die begrip van die verskille tussen QuickBooks Desktop en QuickBooks Online. Jy moet beide produkte te verstaan ​​as jy gaan om goeie besluite te neem oor watter produk om te gebruik of aanbeveel maak. Weereens, my dank aan Woody Adams van Radio Free QuickBooks vir die goeie inligting wat hy saamgestel (en is die opdatering).


No comments:

Post a Comment