Wednesday, October 26, 2016

Ontwikkeling En Implementering Van 'N Professionele Learning Community Die Integrasie Van Opvoedkundige Beste Pr

Ontwikkeling en implementering van 'n Professionele Learning Community: Die integrasie van Opvoedkundige beste praktyke en Student Ingryping. - PowerPoint PPT aanbieding PPT & ndash; Ontwikkeling en implementering van 'n Professionele Learning Community: Die integrasie van Opvoedkundige beste praktyke en Student Ingryping. PowerPoint-aanbieding | gratis af te laai - ID: 3b74c9-YTQ1M Ontwikkeling en implementering van 'n Professionele Learning Community: Die integrasie van Opvoedkundige beste praktyke en Student Ingryping. Ontwikkeling en implementering van 'n Professionele Learning Community: Die integrasie van Opvoedkundige beste praktyke en Student Ingryping. Aangebied deur: Bob Attee. Â € PowerPoint PPT aanbieding Titel: Die ontwikkeling en implementering van 'n Professionele Learning Community: Die integrasie van Opvoedkundige beste praktyke en Student Ingryping. Ontwikkeling en implementering van 'n Professionele Leergemeenskap die integrasie van Opvoedkundige beste praktyke en Studente Ingryping. Aangebied deur Bob Attee (Wetenskap Onderwyser), Inaya Bazzi (Geletterdheid Spesialis), en Glenn Maleyko (Skoolhoof) Salina Intermediêre Skool Geleë in Dearborn, Michigan. Ons grens die stad van Detroit. Ons is 'n redelik gegoede distrik, maar ons het sakke van armoede. Daar is 'n groot Arabiese bevolking in die Ooste Einde van Dearborn. Salina Intermediêre voortgegaan 4 deur graad 8 3 jaar bestaan. Omskep van 'n K-5 gebou 560 studente in totaal 95 van die studente is op vrye en verminder middagete Meer as 60 Beperk Engels vaardig (LEP) Die meerderheid van die studente kom uit Jemen Ons het die hoogste immigrant / bevolking vlugteling in die skool distrik Lezotte, Wilbur Bookover, Michael Rutter, en ander gevolgtrekking Alle kinders kan leer en die skool kontroles die faktore te student bemeestering van die kern te verseker kurrikulum Skole 'n verskil maak 'N Ontleding van navorsing wat oor 'n vyf en dertig jaar tydperk toon dat skole wat hoogs effektief produseer resultate wat byna die gevolge van student heeltemal oorkom agtergronde. Robert Marzano, Wat werk in skole, 2003. Korrelate van Doeltreffende Skole Sterk Instruksionele Leierskap Duidelik Gefokusde Sending Veilige en ordelike omgewing Klimaat van hoë verwagtinge Gereelde monitering van Student Progress Positiewe Home / Skool Betrekkinge Geleentheid om Student tyd Leer oor taak. Professionele Learning Community (PLC) Vaste Opvoeders verbind tot samewerking met andere aan voortdurende proses of kollektiewe ondersoek en aksienavorsing insluit ten einde 'n beter bereik resultate vir die studente wat hulle bedien. PLC werk onder die aanname dat die sleutel tot verbeterde leer vir studente is deurlopende, - Pos ingesluit leer vir opvoeders. Dufour, Dufour, Eaker, Baie, 2006. Leergemeenskap word gekenmerk deur 1. Gedeelde, Missie, Visie en Waardes 2. Gesamentlike Spanne 3. Gesamentlike Ondersoek 4. Aksie Oriëntasie / eksperimentering 5. verbintenis tot die voortgesette verbetering van die skool 6. Resultate georiënteerde 7. SMART doelwitte Salina Intermediêre Sending Die missie van Salina Intermediêre Skool is om verhoog akademiese prestasie deur die implementering en evaluering van 'n tegnologie geïntegreer omvattende kurrikulum wat studente in staat stel om te word saam met ouers en gemeenskap te Daar moet 'n kulturele verskuiwing in hoe ons dit doen besigheid op 'n dag tot dag basis.


No comments:

Post a Comment