Monday, October 10, 2016

Die Ontwikkeling Van 'N Bemarking Opleiding Plan

Die ontwikkeling van 'n bemarking opleiding plan 'N bemarking opleiding plan uiteensit wat jou bemarking opleiding behoeftes is en hoe jy dit sal ontmoet. Die plan help jou die beste gebruik van jou bemarking opleiding begroting maak, gee werknemers die bemarking kennis en vaardighede wat hulle nodig het om die maatskappy se prestasie hupstoot Jou bemarking opleidingsbehoeftes Jy moet jou bemarking opleiding plan begin deur die beoordeling van jou opleidingsbehoeftes. Tipies, hierdie sluit in gebiede waar jou bemarking is onderpresteer - byvoorbeeld, as die vlakke van die kliënt behoud val of indien 'n individu verkoopspersoon is konsekwent onderpresteerders. Hulle kan ook die areas van geleentheid of verandering - byvoorbeeld, as jy op soek is na om te breek in nuwe markte of nodig het om te verseker dat verkoopspersoneel is up to date met 'n nuwe verkope regulasies. A opleidingsbehoeftes ontleding soos hierdie sal jou help om te identifiseer gebiede waar verbeterde bemarking vaardighede of kennis jou besigheid kan baat vind. huidige vlak van bemarking vermoë beoordeling van werknemers se laat jou toe om te identifiseer die opleiding gaping wat gevul moet word. Terselfdertyd, oorweeg of alternatiewe vir opleiding - soos die werwing van meer ervare bemarkers. of die gebruik van konsultante - kan 'n beter opsie wees. Bemarking opleiding en die maatskappy se doelwitte Jou doel moet wees om bemarking opleiding wat jou sal help die maatskappy se doelwitte te bereik, te identifiseer. Met 'n beperkte begroting vir bemarking. jy wil om te prioritiseer opleiding wat die grootste verbetering lewer. Verkoop vaardighede is dikwels 'n belangrike fokus, maar opleiding wat doeltreffendheid verhoog (byvoorbeeld, deur die verbetering van werknemers se IT-vaardighede) of versterk die bestuur van bemarking en verkope spanne kan ook 'n groot impak. Opleiding en ontwikkeling wat verbeterings langtermyn ondersteun (byvoorbeeld, deur die verbetering van jou vermoë om belowende geleenthede in die mark te identifiseer) kan uiteindelik lewer die grootste voordele. doelwitte en planne opleiding moet werk om duidelike besigheid uitkomste. Die ideaal is, hierdie sluit in spesifieke, meetbare resultate of prestasiestandaarde. Byvoorbeeld, kan opleiding in onderhandeling vaardighede ten doel om die vermoë van werknemers te handel sluit sonder om oormatige prys toegewings te verbeter; die algehele besigheid doel kan wees om marges te verhoog tot 'n bepaalde vlak. Die waarde van die verlangde besigheid uitkomste kan vergelyk word met die koste van opleiding. Hoewel opleiding 'n rol te speel in die motivering en behoud van werknemers kan hê, dit alleen is nie gewoonlik genoeg om die koste te regverdig. Effektiewe bemarking opleiding Jou bemarking opleiding plan moet bou op jou opleiding doelwitte deur die identifisering van die mees geskikte vorm van opleiding. Sowel as op-die-werk-opleiding, daar daarin voorsien kan insluit opleiding werkswinkels, seminare of afstandsonderrig. Afrigting en mentorskap kan ook help met opleiding en ontwikkeling, veral vir werknemers in bestuursrolle. Waarby werknemers in te stem hul eie opleidingsbehoeftes en besluit tussen verskillende opleiding opsies kan aansienlik verbeter doeltreffendheid opleiding. Werknemers wat te koop in die waarde van die opleiding - vir hulself en vir die besigheid - is geneig om groter verbeteringe prestasie wys. Die opleiding plan moet ook uiteengesit wanneer en hoe bemarking opleiding sal geëvalueer op grond van die oorspronklike opleiding doelwitte. Opleiding evaluering kan jy om te bepaal hoe effektief verskillende opleiding aktiwiteite gewees het. Evaluering begin ook die proses van identifisering van verdere geleenthede vir verbetering en toekomstige opleidingsbehoeftes. Geskryf deur John Meikle. Meer oor hierdie onderwerp:


No comments:

Post a Comment