Sunday, October 2, 2016

Bewyse Direkte Tops Customer Service Ranglys Vir Kanadese Online Makelaarsfirmas

Bewyse Direkte Tops Customer Service ranglys vir Kanadese Online makelaarsfirmas Marketwire 2015/02/10 Vancouver, British Columbia - (Marketwired - 10 Februarie 2015) - Bewyse Direkte is aangewys top aanlyn makelaars in Kanada vir kliëntediens volgens 'n jaarlange mystery shopping program wat deur navorsing en besigheid ontleding firma, Surviscor. In jaarlikse opname van die Kanadese aanlyn makelaarsfirmas vir kwaliteit en spoed kliëntediens Surviscor se Bewyse platinumstatus bereik vir die verskaffing van die vinnigste kliëntediens antwoorde. Bewyse se gehalte kliëntediens is ook geag beter, insluitend aansienlik korter wag tye vir agent oproep-rug en 'n beter outomatiese stelsel antwoorde. "Die Kanadese makelaars bedryf gaan voort om sy reaksie tye en oorheersing oor Kanadese bank en krediet-unie maatskappye te verbeter," sê Glenn Lacoste, president van Surviscor. "Bewyse Direkte gemiddeld reageer in minder as 2 uur aan ons e-pos en moet geprys vir sy pogings as hulle nie net oortref hul makelaars eweknieë, oortref hulle die beste bank firma deur 4 uur." Surviscor ontleed 178 'Mystery Shopper diens navrae per firma, die beoordeling gemiddelde reaksie tyd met betrekking tot die bedryf portuurgroep. Hulle nagespoor die tyd om te reageer, prestasie van outomatiese antwoorde, en die akkuraatheid van die antwoord verskaf. "Op Bewyse, ons konsekwent streef daarna om die beste diens ervaring aan ons vennote en kliënte. Hierdie toekenning van Surviscor, erkenning hoe ons kliënte diens beter as beide makelaars en aanlyn bankdienste maatskappye lewer, is 'n bevestiging van die hoë-touch en gehalte diens filosofie ons staan ​​by, "lui Bewyse se Kim Thompson, senior vise-president, Advisory Services, Bewyse. "In 'n vinnige bedryf waar ons kliënte nodig diens wat is vinnig, sowel as akkurate en kundige, ons is baie bly om te erken as die beste in die lewering van daardie diens." Benewens bolaag die kliëntediens punteleer, is diploma Direkte op die derde plek algeheel in die 2014 Surviscor aanlyn afslag makelaarsloon scorCard ™. Die scorCard, wat aanlyn kenmerke en funksies en dienste interaksie, aangehaal Bewyse Direkte se beoordeel "sterk rekening aanpassing, 'n sterk fundamentele, tegniese en marknavorsing, en aggressiewe kommissie skedule vir alle kliënte met geen ECN fooie." "Ons het hard die afgelope jaar gewerk om nuwe gereedskap en hulpbronne, insluitend 'n deursigtige, 'no-strings-aangeheg' waardasiemodel te gebruik, al met die visie van die maak van online handel toeganklik vir meer Kanadese stel. Dit is lonend dat Bewyse Direkte erken as die enigste onafhanklike aanlyn makelaars in die top drie algehele ranglys, "het Doce Tomic, president en uitvoerende hoof, Bewyse. "Ek is veral trots daarop dat ons verbintenis tot diens het gelei tot styging Bewyse om die top in die kliëntediens ranglys." Oor Bewyse Direkte Gestig in 2000, Bewyse Direkte is 'n aanlyn makelaar lewer toegang tot self-bestuur aandele, onderlinge fondse, effekte, en handel opsies vir alle Kanadese. 'N Afdeling van Bewyse Securities Inc. dit bied 'n omvattende vennootskap diens aan finansiële maatskappye op soek na hul rykdom bestuur offer uit te brei om aanlyn makelaars in te sluit. Vir meer inligting oor Bewyse Direkte, besoek credentialdirect. Oor Bewyse Financial Inc. Bewyse Finansiële is 'n nasionale rykdom bestuur firma, met meer as 20 jaar se ondervinding in die Kanadese finansiële dienste bedryf, en bied 'n volle reeks van produkte en dienste aan meer as 225 organisasies en meer as 1300 adviseurs. Bewyse en sy lidmaatskappye (Bewyse Batebestuur, diploma Securities, diploma Korrespondent Vennote, diploma Direkte en diploma Insurance Services) verskaf MFDA en IIROC handelaar dienste, handel en bewaarder dienste, online makelaars, en versekering oplossings vir krediet unies en onafhanklike finansiële instellings in Kanada. Vir meer inligting, besoek diploma. Bewyse Financial Inc. Lisa Chong Senior Bestuurder, strategiese kommunikasie


No comments:

Post a Comment